ساندویچ پانل قزوین

ساندویچ پانل قزوین

ساندویچ پانل قزوین

ساندویچ پانل قزوین

مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران (مجتمع صنعتی ماموت) در این زمینه نامی آشناست. طراحی منحصر به فرد، تولید با کیفیت، ضمانت در فروش ، مقرون به صرفه بودن برای خرید و همچنین اجرای متفاوت و بدون نقص موجب شده است تا صاحبان صنایع خاص و علاقمندان به این صنعت از کنار این نام به راحتی عبور نکنند.
تک تک کارکنان ماموت و مدیران این گروه همواره با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل ایران دارند و با این امید فعالیت خود را ادامه می دهند که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی

ورق موجدار طرح سفال

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ب.ظ

ورق موجدار طرح سفال

ورق موجدار طرح سفال  ورقی بسیارساده و  سبک است که از دور نمای سفال را ایجاد می‌کند با این تفاوت که بسیار سبک‌تر، ایمن‌تر از سفال بوده و مشکلات سفال  شامل : شکستگی، پوسیدگی و غیره را ندارد.

لایه  اول  این تایل‌ها روکشی از الوزینک ( روی و الومینیوم ) است تا جایی که می‌دانید زینک مقاومت بسیار بالایی در مقابل خوردگی ایجاد می‌کند و باعث طول عمر بالای پوشش‌ها می‌شود.

لایه دوم  نیز اکرلیک رزین است.«این لایه مانع فرسایش تایل می‌شود.

لایه سوم  لایه پایه با خاصیت چسبندگی است (این لایه باعث نگه داشتن سنگریزه‌ها بر روی تایل می‌شود).

لایه چهارم  سنگریزه است. برای این کار سطح خارجی تایل با سنگریزه‌هایی که مقاوم در برابرتغییر رنگ در درازمدت هستند پوشیده شده است. این سنگریزه‌ها طبیعی هستند که با درصدی رنگ شارژ شده است. 

لایه پنجم  مربوط به لعاب است این لایه باعث درخشندگی سطح تایل وسنگدانه‌ها می‌شود و در عین حال مانع از نفوذ گرد و غبار به خلل و فرج سطح تایل می‌شود

مزایای ورق طرح سفال

مقاومت در برابر آتش

تایل های فلزی قادر به تحمل بیش از 720 درجه سانتیگراد حرارت است. همچنین وزن بسیار کم این  تایل ها باعث می شود در آتش سوزی های داخلی بام دیرتر فرو بریزد.

ایمن در برابر زلزله

تایل های فلزی هفت بار سبکتر از سایر پوشش های سقف  مثل ایرانیت بوده و با توجه به همپوشانی تایل ها و قفل گشتن آنها توسط میخ های فولادی ریسک ریزش را به حداقل می رساند و مقاومت قابل توجهی در مقابل نیروهای برشی و پیچشی زلزله دارند.

50سال عمر مفید

ورق های طرح سفال مقاوم در برابر نور خورشید و دوام بیشتر رنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی